Podzimní midsezóna 2015

Proboha, blíží se 2016! Musím říct, že tenhle podzim patří k silnějším. Z minulého si pamatuju Amagi Brilliant Park, Cross Ange, Parasyte a (bohužel) Psycho Pass 2. Letos to má obdobnou skladbu tří(+) solidních seriálů a.. uh.. zbytku. Nestihl jsem první dojem pro Perfect insider, ale mimo to sleduji jenom pokračování, které většinou nezmiňuji.

Co je teda v téhle sezóně:

  • Heavy Object - úsměvná práce Kamachiho s pěkně vymyšleným světem (ale teda obrovský bojující koule jsou absurdní). Mně osobně přišel scifi přístup velmi sympatický a přes jistá klišé to má svoje kouzlo
  • Mobile Suit Gundam: Iron-blooded Orphans - Zatím to je fantastické. Poslední boj byl napínavý v tom smyslu, že pořád eskaloval přestože jste fandili oběma stranám. Samozřejmě se tahle náklonnost může velmi snadno převrátit v nenávist, ale novému Gundamu teď fandím.
  • Noragami Aragoto - První sezóna mi přišla taková.. průměrná. Rozhodně jsem tehdy nečekal, jak skvělé bude mít pokračování. Nejsem ani schopen přesně popsat co všechno se mi na tom líbí. Asi barvité interakce mezi postavami (ta minulá sezóna k něčemu byla!) a napínavý příběh. Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů téhle sezóny.
  • Owari no Seraph - Nagoya Kessen-hen - Typické pokračování battle shounenu. Nemám nic moc hezkého, co bych k tomu dodal, ale ani mi těch 150mb navíc vyloženě nevadí. Seraph of the End mě spíše nepřekvapil.
  • Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru - Mystery, kde se každou epizodu vyšetřují vraždy spojené s kostmi. Epizodický formát jsem ze začátku chválil, ale teď musím říct, že se to fakt táhne. 
  • Subete ga F ni Naru: The Perfect Insider - Opět mystery, ale tentokrát se řeší sériový vrah na opuštěném ostrově. Je to místy dost nezáživné, ale flashbacky sociopatky to zachraňují. Rovněž to má fakt cool opening a ending
  • One-Punch Man - Velmi vtipné (ten prostý humor je úsměvný), brutální (a fakt krásné) boje. Co víc si přát? Nebýt mého nadšení z Noragami, OPM by byl klasický tahoun sezóny

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad