Zimní anime 2016

 



Trochu těsně, ale nakonec jsem to stihl před novým rokem. Podzim patřil mezi ty zábavnější, Noragami byl skvostný. Následovaly Heavy Object, One Punch Man a nový Gundam. Subete ga f ni naru byla bohužel hovadina a Sakurako-san bylo prostě zdlouhavé. Seraph of the End vypadal odpudivě, co se týče animace, ale na battle shounen docela ušel. Co se týče významných anime za rok 2015, jednoznačně si vzpomínám na Cross Ange (extrémně divoká jízda s Nanou Mizuki v hlavní roli), Parasyte (slušná adaptace klasiky) a God Eater (vizuálně velmi zajímavá adaptace monster hunter klonu na PSP). Cross Ange byl jednoznačně nejzábavnější, už kvůli čistému wut faktoru. Jako moje anime roku bych ale viděl Parasyte, protože byl prostě ve všech ohledech solidní adaptací. Pokud se nemýlím, tak jsem za rok 2015 nedal ničemu skóre *.

Mám o anime progresivně menší a menší přehled a na nic extra se už netěším, spíš se týden před novou sezónou podívám, jestli něco poznám. Konzumní život utlumuje.

Zimní sezóna vypadá hodně slibně, alespoň co se týče scifi věcí. Pak teda tradiční břečka LN adaptací a dokonce jedno anime o virtuální realitě, protože to musí být každou sezónu.

Zkusím tedy:
  • Boku dake ga Imai Machi - Adaptace seinen mangy od studia A1-P, v NoitaminA slotu. To je jednoznačné. 
  • Assassination Classroom s2 - marně doufám, že to touhle sezónou skončí, ale i tak to je příjemná podívaná.
  • Ajin - manga byla výborná (pořád uvažuji o její koupi) a studio Polygon bodovalo se Sidonií, takže to je docela favorit.
  • Dagashi Kashi - tady se přiznám, že mě jenom zaujal obrázek. Ooops.
  • Gate S2 - fuck yeah, víc harému a používání dělostřelectva proti kavalérii.
  • Muv-Luv: Schwarzesmarken - to slovo pravděpodobně v němčině neexistuje a fakt mě mentálně zničilo, ale adaptaci spin-offu spin-offu (double spin-off?) slavného Muv-Luv prostě musím vidět. Na rozdíl od Total Eclipse vypadá temnějši.
  • Nijiiro days - vypadá slibně, nebo alespoň cítím strašnou nostalgii po Daily lives of high school boys.
No nevím, jestli se to počítá, ale taky dokoukám 4 zbývající díly God Eateru.

7 seriálů (+/-) je na zimu docela slušný, z minulého roku si pamatuju Death Parade,  Aldnoah.Zero s2 a Saekano.

Nejvíc fandím Ajinu a Schwarzesblabla, u dvou pokračování nečekám, že mě překvapí.



Chart created by Zana at neregate.com The following websites were used as sources of information to create the chart : Anime News Network Moon Phase Moetron My Anime List

Komentáře

  1. Vidím to tak, že skončím pri Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu. Seinen prestávam veriť. V poslednom čase ma všetky sklamali. A OVA nemá vôbec zlé hodnotenie, takže séria bude hádam lepšia.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak josei mi navždycky poznamenal Bunny Drop.. :) Já myslím, že oba "žánry" mají své černé ovce. O Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu teda nic nevím (ostatně, to asi o většině věcí tuhle sezónu) a otitulkované OVA jsem bohužel nenašel..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad