První dojem - Senki Zesshou Symphogear GX

První sezóna mě potěšila a druhá sezóna mě příjemně překvapila, ale že by to mělo mít třetí sezónu, to jsem nečekal. Nevím, jak bych to popsal ve zkratce. Symphogear je anime o holkách, co bojují s pomocí artefaktů poháněných zpěvem. He. FUCK YEAH. Je to taková směsice idolů a Nanohy. Vždy v prvním díle je obligátní scéna z koncertu a pak se zpívá i v průběhu bojů. Překvapivě hodně násilí, fanservice, zpěv, yuri podtóny, má to úplně všechno.

A zpívá tam Nana Mizuki


(I když se přiznám, že se mi líbí tak polovina songů, Aoi Yuuki dabující Hibiki nemůžu vystát. Na druhou stranu Youko Hikasa a její duety jsou skvostný. Když už nic jiného, tak Symphogear dal světu spoustu skvělých songů)

Čím se to tedy vyznačuje? Má to šílené plot twisty a fantastické záporačky, které se na konci rekrutují do čím dál tím většího castu. Byť mám tentokrát pocit, že se další tentokrát přidávat nebudou, protože by byl moc velkej cast. Což rozhodně oceňuji.

Tak nějak mi přijde, že ačkoliv to na první pohled vypadá, že ti scénáristi netuší, co dělají, tak jsou naopak poměrně zkušení. Je to sice místy nesmyslné/šílené/mentální/kachna, ale zároveň to fakt funguje, protože to má tu správnou rovnováhu mezi kýčem a sebeironií.  Symphogear patřil přes svou zdánlivou průměrnost pokaždé k zábavnějším seriálům sezóny.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad