Burgerfest 2016

Očividně jsem zapomněl, jak nemám rád burgerfest. Čekáte dlouhé (místy až absurdně) fronty, abyste mohli vestoje jíst narychlo ohřáté maso pokryté silnou vrstvou majonézy. Možná jsem na takové akce moc asociální. Nepotěšilo mě, že ačkoliv zmenšili porce, každá stála kolem 100,-. To spolu se vstupným ve mě zanechalo spíše horší dojem. Zkusil jsem konečně Kozu Rózu, kterou bych v Berouně nikdy nenavštívil, páč tam je Black Dogs. Přes kozí sýr s rukolou mě tolik nenadchla. Pravdou teda je, že jsou ty burgery v restauracích znatelně lepší.

Následně jsme s Vojty zkusili něco z "Burger Baru Praha", tam jsem měl uvnitř suchý a červený (ne syrový, červený jako od koření) maso. Vojtové ale byli spokojeni, tak jsem asi jenom měl smůlu. Jejich kachna burger vypadal výtečně. U stolu nás ale nadchl burger z maďarského"Burger House", protože měl krásný velký tác a byl fakt velký. Hodná paní nám po vystání 10-minutové fronty řekla, že bychom museli čekat 25 minut, na což jsme přikývli. Abychom zabili čas, tak jsme koupili hned vedle Fiasko burger, který měl fantastickou chipotle omáčku. Ty tři burgery jsme jedli docela zbytečně, protože Cheddar od maďarů byl jednoznačně nejlepší. Byl teda větší (za stejnou cenu), ale nebylo to jako u Butch burgeru minulý rok, kde vás jenom dusila houska. Byl to normální burger jako v restauraci a jedna z věcí, kterou bych normálně navštívil i po burgerfestu. Bohužel to byli "speciální hosté". Měli tu perfektní konzistenci masa (skutečně médium, nebylo to uvnitř studený a venku propečený) - šťavnaté a přitom se to v ústech rozpadalo, kterou pokaždé hledám. Měli na tom takovou zvláštní rajčatovou nekečupovou omáčku, která mě osobně potěšila. K tomu čerstvou bazalku a housku pokrytou sýrem.

To všechno za stovku. Prostě perfekce. Dlouho jsem se takhle nenadchl. Byl jsem po Joy burger baru ve spoustě míst jako Le Burger, Šťastný krávy, One Café na Lužinách (a teda trochu sprostě si dal i burger v Café Louvre), ale nic z toho mi nepřišlo pamětihodné a nakonec jsem stejně šel do Bejzmentu.

Nechali jsme tam plus mínus 500 za vstup, 4 burgery + pití, což bylo nemocně hodně. Potkal jsem tam teda náhodný známý, což mě potěšilo, ale jinak bych si prostě udělal seznam a šel přímo do těch restaurací.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad