Podzimní anime 2015


Blíží se podzim a tím i můj pobyt v Německu. Řešil jsem vesměs rozličné problémy. Například jestli budu muset kupovat odpadkový koš, nebo jak budu stahovat seriály. Bohužel mě úředníci v Saarbrückenu nemohli nechat s lehkýma věcma a místo toho mi naložili několik *reálných* problémů s bydlením a imatrikulací. Meh. Co se týče stahování, osobně jsem po rozhovoru se správci kolejních sítí docela paranoidní a budu muset přestoupit k alternativám. U anime lze celkem pohodlně stahovat přes IRC, který ostatně už mám kvůli práci. Co se týče hraných seriálů, to bude horší, ale věřím, že se něco objeví..

U mnohých sérií se blíží finále (ačkoliv to absolutně nejde poznat) a dojem ve mně zanechal Gangsta, který jsem dodatečně maratonoval. Mangu jsem dávno četl a měl trochu dilema, jestli to kupovat. Anime mi to dilema připomnělo, páč to je docela decentní. Pak ten God Eater a na zbytek si čas od času vzpomenu.

Podzimních anime je vždycky spousta, protože na začátku semestru je všechno v pohodě. Er. Doufám, že to bude v pohodě i letos. Díky dalšímu krásnému obrázkovému seznamu mám opět možnost se zklamat předem. Tentokrát to bude hodně rychlý.

Jednoznačně zkusím:
  • Mobile Suit Gundam: Iron-Blooded Orphans - To bylo jasný. Design hlavního mecha se mi fakt líbil a zbytek je ostatně docela jedno. Po Reconguistě toho už moc nečekám. 
  • Subete ga F ni Naru - Noitamina anime od A-1P, tentokrát adaptace mangy, která adaptovala mystery novelu. 
  • Concrete Revolutio: Choujin gensou - Další originální anime od Bones se stylovým trailerem, to bude zase hit/miss
  • Noragami Aragoto - První sezóna se mi docela líbila.
  • Owari no Seraph 2nd Season - Anime, které se bere tak vážně až to hraničí s parodií, rád tomu říkám Ao no Exorcist na steroidech. Minimálně to bude vtipné.
  • Owarimonogatari - Mám trochu bordel v tom, co bylo před čím a proč se co stalo, ale konečně to dokoukám (?).
Ze zbytku mě zaujal:
  • Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru - Fetiš na kosti. Vážně? 
  • Kagewani - studio netuším, kdo ví.
  • One Punch Man - Manga mě přes snahu moc nechytla, ale Madhousu chci dát šanci vždycky.
Zbylý věci jsem mentálně třídil na chuuni fantasy a harémy pro holky (těch je docela dost, že by to byl trend sezón?) Bůh v kam patří Yuruyuri, ale mám z toho strach. Nakonec mě pobavilo, že Hidan no Aria má pokračování. Ze všech věcí, proč zrovna tohle?

Nějaké trailery:

Subete ga F ni Naru

Gundam Tekketsu: Dosti netradiční design, ale líbí se mi to všechno.

 Concrete Revolutio 

Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru: Přemýšlím teda, co bude mít tohle za zkratku

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad