Výlet do Trieru

Aneb další výlet, kdy jsem musel vstát v 6 ráno. Jeli jsme tentokrát z hlavního nádraží, které je 3 tramvajové zastávky od koleje. Bohužel byl sraz v 7 a já byl v sobotu fakt paranoidní na tramvaj a počítal s rezervou, abych tam stihl dojít pěšky. Taky jsem mentál a předchozí večer jsem propil v heimbaru ve Waldhausu (to je hned u školy) a šel spát ve 3 ráno.

Ve vlaku jsem si celou dobu povídal s Japonkou. Potkal jsem jí předtím v heimbaru a tenkrát mi řekla, že její kamarádky do Trieru nepojedou a že se bude bavit se mnou. Naneštěstí už mám takovou sociální retardaci, že jsme na začátku mluvili o manze a pak o náhodných věcech. Uměla německy docela decentně.


Jako první jsme viděli černou bránu (Porta Nigra) - pozůstatek římské městské brány. Je to jedna z nejzachovalejších římských staveb na sever od Alp.



V domě, kde vyrůstal Karl-Marx, je teď EuroShop. Hahaha.

 Po pádu římské říše rozebrali městskou zeď a kvůli tomu sem mohl každý jít drancovat. Bohatší občané měli vchody takhle nahoře s žebříkem.



 Pak jsme viděli dva chrámy vedle sebe. Následovala Basilika svatého Konstantina (Aula Palatina), která byla postavena císařem Konstantinem a úplně původně sloužila jako součást hradního komplexu.







Obědvali jsme v čínské restauraci a tam jsem se fakt přežral, protože to byl all you can eat buffet. Sick.

Karl-Marx muzeum. Polsko má smůlu prostě všude

Po obědě jsme se rozdělili na tři skupiny, jedna šla zpátky k bráně, druhá do Karl-Marx muzea a třetí do rheinlandského muzea. Marxe navštívili ještě italové a francouzi. Belgičani šli znova vidět Porta Nigru.

Nakonec jsme se procházeli po vánočních trzích. Byly dva, oddělené ulicí, takže jsme mezi nima neustále pendlovali. Měl jsem poffertjes, což jsou miniaturní lívanečky s nutellou. Nakonec jsme pili svařák v kavárně.


Na sraz jsme s Francouzema a Rumunem dorazili včas. Čekali jsme obligátních 15 minut a pak pomalu vyrazili k nádraží. Cestou domu jsem spal, dokud mě neprobudil Francouz #2, s kterým jsem měl tu nejlepší manga diskusi vůbec. Ten chlapec se fakt vyznal, jeli jsme Nausicuu, Pluto, Akiru, Monstera a jiný "relativně high class" komiksy. To bylo super. Byl jsem sice večer úplně zničený, ale Trier byla paráda!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad