Lost in Hamburg - Part 1

V Hamburku jsem byl už asi posedmé. Není to moc útulné ani zajímavé město. Většinou teda trávím čas u mé tety a strýce v nedaleké vesnici v okrsku Rellingen. Dělám babysitting bratrance, uklízím, jezdím nakupovat a spoustu dalších zábavných věcí, co se běžně dělají o prázdninách.

Do centra to trvá asi 40 minut vlakem a navíc to stojí 6.20 eur, takže tam za jedu většinou jenom jednou. Mám ale (asi po čtvrté iteraci) už takovou tradiční cestu.

Nejprve navštívím Alster, což je přítok Labe.
Odtamtud jdu na Jungfernstieg, takovou pěknou promenádu. Pak novorenesanční radnice a hned poté mám sraz s mou starou partou.

Tedy Petrem,
 Katharinou,
 Nikolaiem (ten byl ale trošku mimo)
  a nakonec i Michalem.

V Sankt Michaeliskirche jsem dokonce vyšel na 123m vysokou věž, chtělo to přes 460 schodů. Nahoře byl strašně silný vítr, až jsem se bál držet mobil v ruce.
Tahle uh, žádný jméno nemá.

Normálně bych potom šel do Reeperbahn, historické (ale vlastně i současné) ulice prostitutek, kde poprvé hráli Beatles, ale dneska jsem musel na popud tety jet se podívat na technickou univerzitu do Harburgu, abych jí mohl říct, že tam skutečně nechci studovat.
 Harburg je ale poměrně hezký.

Co jsem ale stihl, byla moje obchůzka knihkupectví. Otázka je teda proč chodím do knihkupectví, když na twitteru stejnak sleduju všechna nakladatelství, ale občas mě něco (příjemně i nepříjemně) překvapí.
Zabil jsem také hodinu v Saturnu, šestipatrovém obchodu s elektronikou, co měl mimo jiné i asijské filmy.


 ;_;
Microsoftí surface book s neskutečným 3:2 poměrem stran, fakt bych to chtěl mít s linuxem.
Úplně nakonec radnice. Byl jsem na cestách asi 9 hodin v kuse. Nejhorší je, že dům tety je asi půl hodiny od zastávky, takže jsem se tam musel doplazit v osm večer.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad