Výlet do Freiburgu

Mám pocit, že moje reporty z výletů začínají být trochu formulaické. To tedy není moc obtížné, protože jsou zminěné výlety rovněž podle stejnýho vzorce. Freiburg jako město je jako ostatní německá města, která jsem tenhle semestr navštívil. S menší příchutí Rakouska, tradičně obrovskou gotickou katedrálou a krásnými kanály, ale v konečném důsledku to bylo vybombardované německé město #8.

Freiburg jako výlet byl ale skvělý. Jeden z nejlepších. Sice jsem zase musel vstávat v 6 jak čůrák a byl teda skutečně zničenej, protože jsem den předtím slavil rozlučku s italskou Lucií, ale po 3 hodinách v buse jsem byl poměrně v pohodě. To mi připomíná, že si u každého výletu stěžuji, že jsem den předtím kalil, ale ono to tak prostě vychází. Já jinak nepařím!!!!!

Když do toho kanálu spadnete, tak si musíte vzít někoho z Freiburgu.


Dojeli jsme asi v 11:30. Po hodinové prohlídce jsme měli volno na procházku ve městě s tím, že není rezervovaný oběd a že si máme něco obstarat sami. Přidal jsem se k italský skupině. Nejsme nějací extra kamarádi (nejel ani Rumun, ani Američan, ani Francouz, s kterýma se bavím normálně), ale znali jsme se od vidění a věděl jsem, že budou dobrý zdroj fotek. A to taky byli. Haha.






Viděli jsme Münster (klášterokatedrálu) v centru a v našem volném čase jsme šli na věž s docela slušným výhledem. Poté jsme měli naplánovanou návštěvu muzea, ale to mělo jedno patro a strávili jsme tam cca 20 minut. (Z toho jsem 3 minuty byl na hajzlu).

jediná zajímavá věc v muzeu byl hákový kříž


Výšlap to docela byl.


 Následně jsme měli asi 4 hodiny volna a rozhodli jsme se vylézt na nedaleký kopec s rozhlednou. Udělala se obrovská (tak 20 lidí) skupina, která se každou chvíli zastavovala, protože se Italové museli dívat na mapu, ačkoliv ten kopec šel prostě vidět. Naštěstí se brzy rozpadla a s menší bandou lidí jsem se dostal nahoru. Celý den bylo fakt krásné počasí, perfektně vhodné na procházku. Normálně si takových věcí nevšímám, ale bylo skutečně pěkně. Nakonec jsem se přidal k jednomu Němci s Italkou na místní pivo a společně jsme se procházeli ve městě.

Kolem sedmé hodiny jsme vyjeli zpátky do Saarbruckenu a já asi třikrát usnul, pokaždé v extrémně nepohodlné poloze. V deset jsem utíkal na kolej spá.. na oslavu jednoho Čecha, který tu už studuje déle. Byla to slušná kalba, ale pak se oslavenec rozveselil trošku moc a kolem půlnoci se to pomalu rozpustilo. Lidé teda moc nechtěli. Já byl trošku nevrlý z nedostatku spánku, tak jsem nemalý počet lidí otevřeně poslal do hajzlu. Kolem druhé ráno přišel můj thajský kamarád, který si vždycky stěžuje, jak jsou kalby hlasité. Chtěl kalit s náma, což mi přišlo trošku ironické.

Nakonec jsem v půl třetí seděl v heimbaru sám a dopíjel mou šestou plzeň a přemýšlel o životě. Yeah.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad