Pekelný týden pt. 1/2

Jsem astmatik. Nerad to říkám lidem, protože to zní jako výmluva, ale prostě to tak je. Nezvládám sprinty (posledně jsem se při sprintu na bus málem poblil) a zvýšenou fyzickou zátěž. Občas dostanu astmatický záchvat pří silném rozrušení. T o je pak takový začarovaný kruh, kdy mám astma ze stresu a stres z astmatu a jsem na 2 hodiny mimo provoz. Jednou jsem měl záchvat ze smíchu, byl to film A Dog's breakfast.  Jo, a jsem citlivý  na změnu počasí a občas fakt choulostivý. Astmatický záchvat je, když se vám zúží průdušky a vy doslova nemůžete dýchat. Doprovází to bodání v hrudníku, migréna a tunelové vidění z nedostatku kyslíku. Moc často jsem ho doteď neměl, ale v Saarlandu jsem očividně alergický na všechno.

Jakkoliv se snažím,  v tom ohledu holt nejsem normální a 2 roky běhání ani 3 roky posilovny tomu nepomohly.

No a proč to říkám. Protože jsem se ty hranice snažil minulý týden ignorovat. Minulý semestr jsem několik věcí propásl a to jsem chtěl letos napravit. No regrets. Bohužel se tak na jeden týden naskládaly 4 akce, což mě ale naprosto zničilo.

Začalo to v úterý, kdy jsem vstal v 7 na přednášku z počítačové lingvistiky. Pak byla etika do dvanácti a po obědě v mense jsem šel nakoupit. Zatím v pohodě. Večer jsem jel do Wohnheim E (kolej přimo na kampusu univerzity) popřát k narozeninám kamarádce a  byl tam přijemně překvapen nabídkou koktejlů, takže jsem jich zkusil asi 7.

Ve středu jsem vstal v 9 ráno, abych šel s prezidentem do banky registrovat moje jméno. V 11 jsem koupil 10 bas piva pro heimbar (nejhorší bylo to tahat z auta do sklepa) a asi 18 prázdných bas vrátil. Pak ve 12:30 byl seminář Machine Learning based Question Answering. Večer jsme byli s matfyzákem bruslit ve městě.



Čtvrtek byl státní svátek, tak jsme s italskými erasmáky grilovali. Jako tutor rotenbergu jsem vzal ze sklepa dva grily a ostatní se složili na jeden malinkatý. Myslel jsem, že se od nich naučím jak rozdělat oheň a podobný užitečný schopnosti, ale toho jsem záhy vzdal, protože jim to trvalo přes 2 hodiny. Bylo to naprosté fiasko.  Obracel jsem tam maso hůlkami, protože jsem neměl nic jiného. Po 300g masa a 3 vínech jsem sprostě usnul. Pak jsem ale musel jít domu péct cheesecake na páteční oslavu (nonstop party..) a připravit Heimbar, kde jsem následně stál až do půlnoci.


V pátek jsem musel vstát v 7 a jít na statistical natural language processing. Pak jsem se flákal a večer byla narozeninová party počitačových lingvistů, kde jsme hráli společenský hry a následně nespolečenský mario smash brothers u piva.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad