Rocky Horror Show

Aneb nejlepších 40 Euro, co jsem nezaplatil. Využil jsem akce pro studenty a šel na muzikál Rocky Horror Show v státním divadle Saarlandu. Tak nějak jsem znal většinu písniček z Glee a řekl jsem si "Hej, proč ne." Pro mě to byl jenom další zářez do (divadelní) pažby.

Fakt jsem nevěděl, do čeho jdu. Bylo to nádherný. Hned u vchodu nám dali tašku se zábavou a list s instrukcema. Například při vyslovení "Janet" jsme měli sykat "Weissss", při vystoupení vypravěče jsme měli nahlast volat "Boring" (fakt) a podobný hrátky. Pak tam ještě byly klíčové momenty, kdy jsme měli (popořadě) házet rýži, toaleťák a konfety. V dešti jsme si měli nasadit novinové čepice a stříkat kolem sebe ze stříkacích pistolek. A samozřejmě tanečky. Ty jsem dělal 4 krát. Zbožňuju to.

Normálně nejsem fanda interakcí s obecenstvem, ale v případě tohohle muzikálu to byl vyslovený zážitek a naprosto jsem ztratil pojem o času.



Zpívali (výborně) anglicky, ale mluvili německy. Ne, že bych pochytal kdovíjak hodně děje. Něco o snoubencích, co zabloudí a zapletou se s bandou dekadentů, who cares.

Bylo to vizuálně bombastický. Zaprvé tam byla spousta tanečníků v krudých kostýmech, každou chvíli někdo lítal a dokonce přijeli autem na pódium. Do toho naše úkoly. Celé to bylo nesmírně vulgární až obscénní. Nemyslím jenom tři "sex scény", celkově se jim povedlo vyvolat atmosféru nespoutaných neřestí.

Dost možná to překonalo koncert Queenů a Adama Lamberta ve Vídni.


Bohužel (Naštěstí? Nejsem imbecil) nemám žádnou fotku z představení, jenom jednu z přestávky, kdy se uklízel toaleťák.

Nečekám teda, že na to někdo půjde až do Saarbrückenu (mimo jiné, protože za týden už končí), ale Rocky Horror Show byl pro mě jedinečný zážitek.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Creating my own Point of Sale system, Part 0: Start

Creating my own Point of Sale system, Part 1: Design

Asian Squad